Is reclame maken op broodzakken interessant? En hoe pak je dat het best aan?
Krijg marketing en sales tips van Smart-boost
Ondernemen in de westhoek
Neem een kijkje achter de schermen van Smart-boost.
Smart-boost is thuis in de Westhoek
Onlangs werden wij geïnterviewd door ‘Westhoek. De nieuwe wereld’. Dit is een regiomarketingcampagne die met steun van de Provincie en het Europees Landbouwfonds voor Plattelandsontwikkeling (ELFPO) de Westhoek als aantrekkelijke woon-, werk- en ondernemersregio op de kaart wil zetten. En laat dat nu precies zijn wat Smart-boost doet: wonen, werken én ondernemen in de Westhoek. Met ondernemers en bedrijven in de Westhoek. En vanuit de Westhoek tot in elke uithoek van het land. En zelfs Noord-Frankrijk. Dat maakt ons een beetje ambassadeur van de Westhoek.
Wonen, ondernemen en werken in de Westhoek
In het artikel vertellen wij openhartig over het ontstaan van Smart-boost, over waarom wij in de Westhoek doen wat we doen en hoe wij Smart-boost zien groeien in de komende jaren.
Benieuwd naar het volledige artikel? Je vindt het op de site www.denieuwewereld.be.
We wensen je veel leesplezier! Ondertussen blijven we ‘preus lik fjirtig’ over onze regio.
- Categorieën
- Spreker
- Marketing
- Sales
- Communicatie
- Sociale media
- Actualiteit
Gerelateerd
Steeds meer bedrijven maken gebruik van social media zoals Facebook, LinkedIn en Twitter. Het zijn efficiënte kanalen om rechtstreeks klanten en andere stakeholders te bereiken. Maar hoe pak je dit nu aan? Met een goed social mediaplan natuurlijk!
Het verhaal achter de hyperondernemende verhalen, in het oog van de coronastorm.