Steeds meer bedrijven maken gebruik van social media zoals Facebook, LinkedIn en Twitter. Het zijn efficiënte kanalen om rechtstreeks klanten en andere stakeholders te bereiken. Maar hoe pak je dit nu aan? Met een goed social mediaplan natuurlijk!
Krijg marketing en sales tips van Smart-boost
Ondernemen in de westhoek
Neem een kijkje achter de schermen van Smart-boost.
Smart-boost is thuis in de Westhoek
Onlangs werden wij geïnterviewd door ‘Westhoek. De nieuwe wereld’. Dit is een regiomarketingcampagne die met steun van de Provincie en het Europees Landbouwfonds voor Plattelandsontwikkeling (ELFPO) de Westhoek als aantrekkelijke woon-, werk- en ondernemersregio op de kaart wil zetten. En laat dat nu precies zijn wat Smart-boost doet: wonen, werken én ondernemen in de Westhoek. Met ondernemers en bedrijven in de Westhoek. En vanuit de Westhoek tot in elke uithoek van het land. En zelfs Noord-Frankrijk. Dat maakt ons een beetje ambassadeur van de Westhoek.
Wonen, ondernemen en werken in de Westhoek
In het artikel vertellen wij openhartig over het ontstaan van Smart-boost, over waarom wij in de Westhoek doen wat we doen en hoe wij Smart-boost zien groeien in de komende jaren.
Benieuwd naar het volledige artikel? Je vindt het op de site www.denieuwewereld.be.
We wensen je veel leesplezier! Ondertussen blijven we ‘preus lik fjirtig’ over onze regio.
- Categorieën
- Spreker
- Marketing
- Sales
- Communicatie
- Sociale media
- Actualiteit
Gerelateerd
Krijg je - zoals in mijn geval - een microfoon onder je neus geduwd of word je tijdens een netwerkevent aan iemand voorgesteld, dan krijg je welgeteld 20 seconden om jezelf te introduceren én interesse te wekken bij je gesprekspartner.
Hoe je dat doet, lees je in dit blogbericht.
Bij prospectie ga je op zoek naar nieuwe klanten. Prospecteren biedt vele mogelijkheden, maar vergt discipline om een succesvolle respons te verkrijgen en je doelstellingen te bereiken.
Deze tips helpen jou daarbij.