Krijg marketing en sales tips van Smart-boost

Sterke verhalen als antwoord op de Coronacrisis


Hyperondernemend zorgt voor een portie gezond positivisme met sterke verhalen van straffe ondernemers.

Smart-boost vertelt positieve verhalen als antwoord op de coronacrisis

Corona komt hard binnen

Corona zorgt voor een zakelijke en emotionele rollercoaster. Dat merken we aan de vele gesprekken, zowel via de telefoon als online, met onze klanten de afgelopen dagen. Er heerst onzekerheid. Paniek. Wanhoop. En soms hoop. Ook wij, als ondernemer, zitten op diezelfde rollercoaster.

Negativiteit ombuigen in een positief verhaal

Er valt bijna niet te ontkomen aan de onophoudelijke stroom van negatieve berichtgeving op sociale media en in de kranten. Uiteraard verwachten van de media een objectieve verslaggeving. Toch stellen wij ons de vraag of al die negativiteit niet verlammend werkt? Voor ons betekent ondernemen in de eerste plaats 'doen'. Hoe lastig het soms ook is. Daarom blijven we ook nu niet bij de pakken zitten.

Hyperondernemend: een inspiratieplek voor ondernemers

Vanuit onze drive om te ondernemen en omdat we positief in het leven staan, lanceert Smart-boost 'Hyperondernemend'. Met Hyperondernemend willen we zorgen voor een portie gezond positivisme met sterke verhalen van straffe ondernemers. Echte verhalen die inspireren, motiveren en activeren. Hoe pakken zij deze crisis aan? En wat doen ze om er nadien sterker uit te komen?

Hyperondernemend heeft een eigen website, een gloednieuwe facebookpagina én een pagina op LinkedIn. Hier krijgen positieve en inspirerende ondernemers een forum om hun stem te laten horen. Kom een kijkje nemen. Je krijgt er zeker een boost van!

Ken je zelf een straffe ondernemer die deze crisis recht in de ogen kijkt? Door zich te heroriënteren, door de tijd die vrijkomt efficiënt in te zetten en zo dingen te doen waar voorheen geen tijd voor was? Die aan zijn zaak werkt nu hij dat niet meer in zijn zaak kan doen? Of ben je er zelf één? Laat het ons weten, want er is altijd plaats voor nóg een positief verhaal!



Gerelateerd

Maak indruk met je elevator pitch

Krijg je - zoals in mijn geval - een microfoon onder je neus geduwd of word je tijdens een netwerkevent aan iemand voorgesteld, dan krijg je welgeteld 20 seconden om jezelf te introduceren én interesse te wekken bij je gesprekspartner.

Hoe je dat doet, lees je in dit blogbericht.

Lees verder
Forward event - exclusief voor ondernemers

Smart-boost. stippelt eventstrategie uit voor een exclusief evenement voor ondernemers.

Lees verder
Eerste hulp bij communicatiebloopers

Een flater slaan met je communicatie, dat wil je niet meemaken. Of net wel?

Lees verder