Krijg marketing en sales tips van Smart-boost

3 tips om je met jouw bedrijf te onderscheiden.


Afgelopen editie van de Intirio vakbeurs werd de start-up van onze klant Vintage & Co verkozen tot tweede ‘Best New Exhibitor’.  

 

Wat kan u van Vintage & Co leren om je met jouw bedrijf ook te onderscheiden? 

Onze klant Vintage & Co werd verkozen tot tweede 'Best New Exhibitor' tijdens de 2015 editie van de Intirio vakbeurs. 

Ze verkopen een collectie hoogwaardige leders met een natuurlijke uitstraling of een bijzonder vintage aspect. De huiden worden minimaal bewerkt en zo zorgen littekens en kleine onvolmaaktheden voor het unieke karakter. 

smart-boost. stond in voor de strategische branding van Vintage & Co en ook de huisstijl en hun website werden uitgewerkt door onze partner.

 

Dit zijn onze 3 tips om je met jouw bedrijf te onderscheiden: 

1. Wees transparant

Kenners kiezen bewust voor dit exclusieve meubelleder. Het opzet is echter om elke meubelstoffeerder, interieurarchitect en consument vertrouwd te maken met de unieke specificaties van het product.

Deze filosofie komt tot uiting in de slogan “The Glorious Imperfection of Natural Leather”.

 

2. Zorg voor eenvoud

Een vintage Chesterfield en een stierenschedel zijn vrijwel de enige in het oog springende attributen om het merk te ondersteunen. De doelstelling hiervan is om de aandacht bij het product te houden. 

De collectie is opgebouwd rond een selectief aantal huiden waardoor ze makkelijk werkbaar is en er wordt ook eenvoudig gecommuniceerd.

Het resultaat is een duidelijke en begrijpbare merkboodschap.

 

3. Doe aan 360 graden marketing

Natuur, imperfectie en kracht zijn slechts enkele associaties met het merk. Deze kenmerken komen voor in alles wat Vintage & Co onderneemt: huisstijl, stalencollecties, website, beursstand, …

Dit zorgt voor een consistente en coherente merkbeleving maar ook voor een zeer hoge herkenbaarheid.

 

Meer info: www.vintageco.be

 



Gerelateerd

Maak originele werfreclame

Er bestaan stijlvolle én opvallende alternatieven voor het werfbord.

Lees verder
Reclame maken op broodzakken

Is reclame maken op broodzakken interessant? En hoe pak je dat het best aan?

Lees verder
Maak het verschil met onze zomerstrategie

Bijna vakantie! Tijd om de batterijen op te laden. Om even uit te blazen en achterom te kijken. Maar evengoed om vooruit te kijken en nieuwe plannen te smeden. Wij noemen dat een zomerstrategie.

Lees verder