Krijg marketing en sales tips van Smart-boost

Artissan

Sales- en marketingadvies
Artissan
Bavo kijkt naar Artissan met een nuchtere blik. Hij ziet wat wij niet zien en legt de vinger op de wonde. Zo helpt hij ons stappen vooruit zetten. - Wim Maesen, zaakvoerder

Artissan heeft twee merken: Artissan en Artissan Wellness. Onder het merk Artissan creëert het bedrijf tegelvrije badkamers. Artissan Wellness is een Belgische producent van wellnessproducten. Hun producten verdelen ze via sanitaire groothandelaars en installatiebedrijven in België en Luxemburg met meer dan 200 verkooppunten, waaronder gevestigde waarden zoals Van Marcke, Sax en Facq.

De samenwerking tussen Smart-boost en Artissan en Artissan Wellness gaat terug tot 2015. Als compagnon-de-route zitten we in de rol van marketing- en salesspecialist aan tafel bij alle belangrijke beslissingen die er genomen worden. Steunend op een relatief klein team bouwde zaakvoerder Wim Maesen met zijn bedrijf een stevige reputatie op. Er is geen interne marketingverantwoordelijke, maar Smart-boost vult die leemte in.
Smart-boost is zo betrokken dat we goed begrijpen waarmee Artissan bezig is, terwijl we toch voldoende afstand bewaren om met een kritische blik voor een meerwaarde te zorgen. Op die manier geven wij advies en coachen we op maat van de onderneming. Zo sluiten we meermaals per jaar aan bij salesmeetings en werken we nauw samen met het salesteam.

Ook verzorgen we commerciële mailings en social media campagnes. We begeleiden grotere projecten zoals de productie van de jaarlijkse prijslijst. Als sparring partner bedenken we de namen van nieuwe producten. We geven originele insteken bij specifieke vragen en ontlasten hen met de realisatie van tal van zaken zoals beursstanden, catalogi en stalendisplays.