Krijg marketing en sales tips van Smart-boost
't Fermetje Woesten
Sales- en marketingadvies
Zaakvoerders Valerie Bakelandt en Tom Yde van restaurant 't Fermetje in Woesten zetten in op 'gezelligheid'. Op culinair vlak verrassen ze hun gasten met lekkere gerechten en seizoensgebonden suggesties.
Uitdaging
Tom en Valerie willen hun zaak nog duidelijker profileren, de doelgroep verruimen en pro-actief klanten werven in een ruimere regio.
Aanpak
Ons marketingadvies bracht een klare kijk op zowel de kansen als de werkpunten. Met die informatie stelden we een marketing- en salesplan op. Dat fungeert als een houvast om de doelstellingen te bereiken. We blijven gefocust door regelmatige evaluaties en gesprekken.
Resultaat
De klanten van 't Fermetje reageren positief op de subtiele wijzigingen in het marketingconcept. Door online te adverteren op Facebook en een permanente Google AdWords campagne bereiken we wekelijks duizenden potentiële klanten. Deze inspanningen zorgen voor een constante instroom van nieuwe klanten naar het restaurant.